2011年11月20日 星期日

京阪神の旅 - 宝塚大劇場










寶塚歌劇團是日本的一個大型劇團,劇團成員全部均為未婚女性,結婚即意味著需要離開劇團。男角亦當然由女性「反串」演出。團員需在寶塚音樂學校經過為期兩年的嚴格訓練和教育。音樂學校學生在修畢課程後便登台演出,之後則被分配到各組。

歌劇團目前的組別有「花、月、雪、星、宙」五組。另有由技藝精湛的資深團員所組成的「專科」,專科演員不屬於任何一組,而是以「特別演出」的方式支援各組的演出。
當中以《女王的教室》既 "天海祐希" 和《夢想飛行Good Luck》既 "黑木瞳"最為出名, 而且都係由寶塚歌劇團出身, 再轉型接拍日劇。


由於我對寶塚歌劇團既認知都係限於上網搵既資料, 而且去"手塚治虫記念館"必會途經, 所以都到此一遊參觀參觀!!♪♪













另外由寶塚駅一出, 要留心身邊既境物啊, 因為不論水溝蓋, 天橋, 四周圍都有畫左好靚既圖案架!!

沒有留言:

張貼留言