2013年7月15日 星期一

望月四色月餅


上年經兩大知名飲食界bloggers (kent哥, 龍五哥)介紹底下認識了「望月」月餅,慘遭涂毒.... 今年龍五哥通知我「望月」推出限量版《雜錦試食裝》四色月餅,即係「望月」出既四種味道各一個,而且每盒只售$98蚊。


當然咁抵可以用平價去試四個味,一定有d條款既。
♪ 每個發售日只限量供應50盒
♪ 一人只可以限買一盒
♪ 只得長沙灣門巿有售


由於之前朋友想訂嘉麟樓被我喊停左,仲介紹左「望月」比佢地認識,所以今次專程去限量版《雜錦試食裝》四色月餅比佢地同我家人試下味,試岩邊款先另外再買。


也許是星期五中午關係,和我一起等的有兩三個人。因為要買三盒既關係,我嘗試問過店員哥哥,他堅持按人頭計一人每日只可以買一盒,就算轉個圈再買都唔可以。幸得龍五哥出手相救,安排舊同事兩大猛男幫忙「鄧腳」先可以買到,在這再謝龍五哥和兩位大俠出手相助。


先介紹一下望月始創人葉潤發師傅,曾經在半島酒店嘉麟樓首創迷你酥皮奶黃月餅。而「望月」所出的月餅全部由人手製作,每日即造,絕對新鮮安全可靠。(長沙灣店內廚房即造即包,大家可放心食用啊。)


限量版《雜錦試食裝》四色月餅,包括:人氣最高「迷你酥皮奶黃月餅」、甜甜蜜蜜「迷你焦糖果仁月餅」、名貴得體「松露焦糖果仁月餅」、尊貴不凡「松露黑毛豬火腿果仁月餅」各一。

一次過可以試四個口味,真係值得花時間一排啊!!

後記:「迷你酥皮奶黃月餅」仍然和嘉麟樓不相百仲,叮噹馬頭,鬥到難分難解。不過最重要是價錢,望月比嘉麟樓經濟實惠啊~

沒有留言:

張貼留言