2013年7月2日 星期二

Elyze 「冷凍溶脂」- 前傳


由於本尊並唔係人氣blogger既關係,反而係真金白銀去買package,寫出最真實既效果和服務,希望可以令大家更加了解「冷凍溶脂」是什麼唷~


由於本尊細個係肥妹仔一名,就算而家點運動同節食都總有一d部位係「死脂肪」(頑固脂肪),要針對呢d死位(局部消脂)個個女仔都出盡法寶。我都一樣,而且曾經考慮做抽脂手術,不過怕會破壞皮膚組織或器官,(始終要麻醉同開刀啊~)而且手術之後要一段時間復原,所以就算比晒錢,我都縮左沙無做抽脂唷!!! 


直到知道elyze 有CoolSculpting冷凍溶脂療程,專門針對解決脂肪積聚問題,用非入侵性冷凍技術針對脂肪細胞,比抽脂手術安全好多啊~ 而且一次就可以減少高達22%脂肪細胞,幫助身體機能排走多餘脂肪,由內而外提升排脂能力。


以下係Elyze對「冷凍溶脂」介紹:
這部機由美國哈佛大學醫學院科學家團隊研發,CoolSculpting冷凍溶脂技術,針對腰腹及大腿內側難減位置徹底消滅脂肪細胞,只需一次療程,毋須開刀或注射,亦沒有康復期,治療部位的脂肪層變薄達22%,擊退就算節食做運動亦難以消滅的頑固脂肪。技術獲美國食品及藥物管理局FDA認證,絶對安全有效。推出至今,全球已有50萬真實個案,超過90%用家滿意效果。

至於我既療程進行成點?!下回分解!!

沒有留言:

張貼留言